Reklamuj się na dziecisawazne.pl
| Reklamuj się na dziecisawazne.pl

Reklamuj się na dziecisawazne.pl

Polski rynek parentingowy zdominowany jest przez duże, globalne korporacje typu Nestle, Unilever Johnson&Johnson, Bayer itp. Chcemy to zmienić - mniejsze firmy również powinny działać skutecznie.

Jesteśmy niezależnym serwisem internetowym, nasza komercyjna działalność skupia się na rozwoju alternatywnej, niekorporacyjnej branży parentingowej. Pomagamy branży ekologicznej, polskim firmom, lokalnym projektom, instytucjom, start-upom, małym manufakturom i pojedynczym ludziom robiącym coś ciekawego.

Jesteśmy największą w Polsce contentową platformą komunikacji z rodzicami dla organizacji niekorporacyjnych.

statystyki

Nasz serwis odwiedza miesięcznie 800 tys. unikalnych użytkowników , mamy jeden z największych fanpage’ów dla rodziców w Polsce – 167 tys. fanów – z miesięcznym zasięgiem postów ponad 4 mln osób

Zapraszamy do współpracy

Wyślij mail na adres:
michal.dziecisawazne@gmail.com, dołącz krótką informację na temat twojego projektu, usługi lub produktu.
Jeśli jesteś marketingowcem – pisz branżowo. Jeśli nie masz doświadczenia marketingowego – nie szkodzi… Pomożemy! Jasno, klarownie i ze wzajemnym zrozumieniem.

Twój mail trafi do Michała Dyrdy. Specjalisty od marketingu internetowego z 14-letnim doświadczeniem (tyle też lat doświadczenia jako ojciec).

michał dyrda

Współpraca z dziecisawazne.pl

Nasze przewagi względem masowych mediów parentingowych to:

1. Racjonalne budżety.
2. Indywidualne podejście do każdego projektu.
3. Wysoka skuteczność działań.
4. Konsulting biznesowy i marketingowy.

Nasze przewagi względem blogów parentingowych:

1. Racjonalne budżety.
2. Skupienie się na marce klienta, nie na marce własnej.
3. Know-how marketingowy.

Jak pracujemy?

Znamy się na biznesie – wiemy, co jest ważne w marketingu. Rozumiemy sprzedaż. Jednak – co najważniejsze – rozumiemy rodziców. Wiemy, czego potrzebują i w jaki sposób się z nimi komunikować. Sami jesteśmy rodzicami.
Zawsze staramy się zrozumieć, na czym polegają potrzeby klienta – produkty i usługi, które mamy zaprezentować rodzicom i ich dzieciom, oceniamy pod względem użyteczności, estetyki, funkcji, sposobu dystrybucji, ceny czy konkretnego segmentu grupy docelowej.

Nie oceniamy natomiast skali klienta – mały producent, wydawnictwo czy szkoła są dla nas tak samo ważne, jak np. globalna marka nosideł dla dzieci.

W praktyce wykorzystujemy nasze dwa największe atuty 1. content, czyli treść oraz 2. social marketing

Z kim pracujemy?

z wydawnictwami:
Mamania, Dwie Siostry, Zakamarki, Babaryba, Znak, Publico, Egmont, Jung-off-ska, Czuczu, Mind.

Instytucjami:
Centrum Nauki Kopernik, Greenpeace, Fundacja Cała Polska Czyta Dzieciom, Kulczyk Fundation, British Council, Macmillan, Fundacja Bullerbyn, Fundacja Serce Szkole, Fundacja Montessori.

Producentami żywności ekologicznej:
Ekogram, Symbio, Bio Planet.

Producentami odzieży dla dzieci:
Bartek, Endo, 5,15,15.

Placówkami oświatowymi:
Szkołami demokratycznymi, szkołami i przedszkolami waldorfskimi i montessoriańskimi, prywatnymi ośrodkami edukacyjnymi dla dzieci.

Producentami nosideł, chust, wózków:
Tula, LennyLamb, BabyBjorn, Thule, Stokke, Chicco.

Producentami i dystrybutorami kosmetyków ekologicznych
Zaja, Drogeria Ekologiczna, Derma Eko Baby.

Branżą zabawkarską, szkoleniową, turystyczną, digital i instytucjami finansowymi.
Pomagamy również „małym” firmom

Co oferujemy?

Działania content marketingowe

Tworzymy świetne treści merytoryczne związane z marką, artykuły produktowe, recenzje produktów i usług i wiele innych.

Działania social marketingowe

Wykorzystujemy potencjał Facebooka, naszego fanpage’a. Tworzymy bardzo zaawansowane kampanie facebookowe z wykorzystaniem grup niestandardowych, pixeli, remarketingu. Pracujemy na konwersjach i autorskim systemie segmentacji użytkowników.

Jeśli wydaje ci się to skomplikowane, wystarczy, że uznasz, że znamy się na rzeczy i robimy to profesjonalnie.

Stała współpraca

Najbardziej interesuje nas jednak stała współpraca z klientem. Tam, gdzie jesteśmy w stanie zrozumieć i zaangażować się w rozwijanie projektu, sprzedaż produktu czy usługi:

  • wspieramy content marketing e-commerców,
  • tworzymy kampanie content + performance marketingowe,
  • tworzymy dedykowane projekty tematyczne,
  • promujemy cykliczne szkolenia dla rodziców i specjalistów,
  • komunikujemy marki poprzez angażujący content.

Wierzymy i realizujemy idee zrównoważonego rozwoju. Dlatego nasze budżety uzależnione są od efektów, jakie uzyskujemy… Zapytaj o cenę promocji i porównaj z konkurencją.

Więcej dobrych artykułów? Kliknij lajk

Dzieci są ważne

Dobry Duch serwisu Dziecisawazne.pl:)
Odwiedź stronę autorki/autora: http://dziecisawazne.pl/




Zlikwidujmy pracę domową

Dlaczego warto zrezygnować z białej mąki?

„Nie mówimy o naszym dziecku, że jest chore”. Rozmowa z Martą Wawrzyniak – mamą dziewczynki z zespołem Downa

Przejdz do: