Reklamuj się na dziecisawazne.pl
SZKOŁA / PRZEDSZKOLE - co kupić?
| Reklamuj się na dziecisawazne.pl

Reklamuj się na dziecisawazne.pl

Najważniejsze fakty:
1. Serwis DSW to 800.000 czytelników (rodziców) miesięcznie
2. Fanpage DSW posiada 175 tys. fanów i miesięczny zasięg postów 4.000.000 (to oznacza, że posiadamy dostęp do praktycznie 100% aktywnych internetowo rodziców w Polsce)
3. Serwis DSW nie reklamuje wszystkiego. Budujemy swój autorytet również poprzez to, że nie reklamujemy produktów, których sami nie kupilibyśmy naszym dzieciom
4. DSW to nie tylko duży zasięg. Oferujemy konkretne usługi marketingowe dla naszych klientów. Działamy jak agencja reklamy... tylko lepiej :)

statystyki

Nasz serwis odwiedza miesięcznie 800 tys. unikalnych użytkowników , mamy jeden z największych fanpage’ów dla rodziców w Polsce – 167 tys. fanów – z miesięcznym zasięgiem postów ponad 4 mln osób

Zapraszamy do współpracy

Wyślij mail na adres:
michal.dziecisawazne@gmail.com, dołącz krótką informację na temat twojego projektu, usługi lub produktu.
Jeśli jesteś marketingowcem – pisz branżowo. Jeśli nie masz doświadczenia marketingowego – nie szkodzi… Pomożemy! Jasno, klarownie i ze wzajemnym zrozumieniem.

Twój mail trafi do Michała Dyrdy. Specjalisty od marketingu internetowego z 14-letnim doświadczeniem (tyle też lat doświadczenia jako ojciec).

michał dyrda

Współpraca z dziecisawazne.pl

Nasze przewagi względem masowych mediów parentingowych to:

1. Racjonalne budżety.
2. Indywidualne podejście do każdego projektu.
3. Wysoka skuteczność działań.
4. Konsulting biznesowy i marketingowy.

Nasze przewagi względem blogów parentingowych:

1. Racjonalne budżety.
2. Skupienie się na marce klienta, nie na marce własnej.
3. Know-how marketingowy.

Jak pracujemy?

Znamy się na biznesie – wiemy, co jest ważne w marketingu. Rozumiemy sprzedaż. Jednak – co najważniejsze – rozumiemy rodziców. Wiemy, czego potrzebują i w jaki sposób się z nimi komunikować. Sami jesteśmy rodzicami.
Zawsze staramy się zrozumieć, na czym polegają potrzeby klienta – produkty i usługi, które mamy zaprezentować rodzicom i ich dzieciom, oceniamy pod względem użyteczności, estetyki, funkcji, sposobu dystrybucji, ceny czy konkretnego segmentu grupy docelowej.

Nie oceniamy natomiast skali klienta – mały producent, wydawnictwo czy szkoła są dla nas tak samo ważne, jak np. globalna marka nosideł dla dzieci.

W praktyce wykorzystujemy nasze dwa największe atuty 1. content, czyli treść oraz 2. social marketing

Z kim pracujemy?

z wydawnictwami:
Mamania, Dwie Siostry, Zakamarki, Babaryba, Znak, Publico, Egmont, Jung-off-ska, Czuczu, Mind.

Instytucjami:
Centrum Nauki Kopernik, Greenpeace, Fundacja Cała Polska Czyta Dzieciom, Kulczyk Fundation, British Council, Macmillan, Fundacja Bullerbyn, Fundacja Serce Szkole, Fundacja Montessori.

Producentami żywności ekologicznej:
Ekogram, Symbio, Bio Planet.

Producentami odzieży dla dzieci:
Bartek, Endo, 5,15,15.

Placówkami oświatowymi:
Szkołami demokratycznymi, szkołami i przedszkolami waldorfskimi i montessoriańskimi, prywatnymi ośrodkami edukacyjnymi dla dzieci.

Producentami nosideł, chust, wózków:
Tula, LennyLamb, BabyBjorn, Thule, Stokke, Chicco.

Producentami i dystrybutorami kosmetyków ekologicznych
Zaja, Drogeria Ekologiczna, Derma Eko Baby.

Branżą zabawkarską, szkoleniową, turystyczną, digital i instytucjami finansowymi.
Pomagamy również „małym” firmom

Co oferujemy?

Działania content marketingowe

Tworzymy świetne treści merytoryczne związane z marką, artykuły produktowe, recenzje produktów i usług i wiele innych.

Działania social marketingowe

Wykorzystujemy potencjał Facebooka, naszego fanpage’a. Tworzymy bardzo zaawansowane kampanie facebookowe z wykorzystaniem grup niestandardowych, pixeli, remarketingu. Pracujemy na konwersjach i autorskim systemie segmentacji użytkowników.

Jeśli wydaje ci się to skomplikowane, wystarczy, że uznasz, że znamy się na rzeczy i robimy to profesjonalnie.

Stała współpraca

Najbardziej interesuje nas jednak stała współpraca z klientem. Tam, gdzie jesteśmy w stanie zrozumieć i zaangażować się w rozwijanie projektu, sprzedaż produktu czy usługi:

  • wspieramy content marketing e-commerców,
  • tworzymy kampanie content + performance marketingowe,
  • tworzymy dedykowane projekty tematyczne,
  • promujemy cykliczne szkolenia dla rodziców i specjalistów,
  • komunikujemy marki poprzez angażujący content.

Wierzymy i realizujemy idee zrównoważonego rozwoju. Dlatego nasze budżety uzależnione są od efektów, jakie uzyskujemy… Zapytaj o cenę promocji i porównaj z konkurencją.

Więcej dobrych artykułów? Kliknij lajk

Dzieci są ważne

Dobry Duch serwisu Dziecisawazne.pl:)
Odwiedź stronę autorki/autora: http://dziecisawazne.pl/




Książeczki Pucio – zabawy logopedyczne dla najmłodszych

Książki wspierające wszechstronny rozwój najmłodszych dzieci od wydawnictwa Tekturka

Naprawdę przeciwsłoneczne okulary dla dzieci (Real Kids Shades)

Procedury okołoporodowe w polskich szpitalach – czy na pewno wszystkie są konieczne?

Szkoła nie uczy tego, czego powinna!

Dlaczego konsekwencja w wychowaniu jest przereklamowana?

Przejdz do: