Z przeprowadzonych na Uniwersytecie Southampton badań wynika, że dzieci o wyższej inteligencji częściej wybierają wegetarianizm. Badania na próbie 8000 brytyjczyków trwają od lat 70-tych i służą wykazaniu związku inteligencji z występowaniem chorób serca. Badane dzieci mające wysokie IQ częściej wybierały dietę wegetariańską będąc już dorosłymi. W całej badanej grupie wegetarianizm deklarowało 4.5% osób i przeważały wśród nich kobiety.
Zależność tą odkryto przypadkiem – nie była to badana hipoteza. Dla wegetarian ma to jednak dwojakie znaczenie. Po pierwsze wegetarianie mogą być zadowoleni ponieważ są statystycznie bardzie inteligentni. Po drugie mogą być również pewni, że nie zawdzięczają tego swojej diecie – byli już tacy przed przejściem na wegetarianizm.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.