Przejdź do treści
NATULI – dzieci są ważneNATULI - dzieci są ważne
  • Spis treści
  • O nas
  • Wydawnictwo NATULI
  • Księgarnia NATULI
  • Spis treści
  • O nas
  • Wydawnictwo NATULI
  • Księgarnia NATULI

Edukacja

Skupiona na dziecku, wspierająca jego kompetencje, pozbawiona ocen, przymusu i sztucznych hierarchii – tak powinna wyglądać szkoła XXI wieku. Część z tych założeń jest już teraz realizowana w szkołach alternatywnych. Przeczytaj o tym, czym są szkoły waldorfskie, Montessori i demokratyczne, co to jest unschooling, a także jak “uczy się” mózg dziecka i dlaczego powinniśmy zlikwidować zadania domowe.

Najpopularniejsze z tej kategorii

„Jestem w stanie stawić czoła wszystkim wyzwaniom życia”, czyli Montessori dla każdego
„Jestem w stanie stawić czoła wszystkim wyzwaniom życia”, czyli Montessori dla każdego
Wewnętrzna dyscyplina, czyli rzecz o posłuszeństwie w ujęciu pedagogiki Montessori
Wewnętrzna dyscyplina, czyli rzecz o posłuszeństwie w ujęciu pedagogiki Montessori
10 powodów, żeby uwolnić edukację. O szkole demokratycznej
10 powodów, żeby uwolnić edukację. O szkole demokratycznej
Przykład z góry – rzecz o skandynawskim modelu edukacji
Przykład z góry – rzecz o skandynawskim modelu edukacji
Jeśli nie szkoła publiczna, to co? Wybór szkół alternatywnych w Polsce
Jeśli nie szkoła publiczna, to co? Wybór szkół alternatywnych w Polsce
Cesarskie cięcie i poród po cięciu cesarskim 
35 PLN
Kup w NATULI
Poród naturalny 
34 PLN
Kup w NATULI
Karmienie piersią 
34 PLN
Kup w NATULI

Aneta Zychma |

„Mam już dość mojego dziecka!” – o skutkach zamknięcia w domach i edukacji zdalnej

Sandra Habrych |

Edukacja Montessori w pigułce

Katarzyna Mitschke |

Jak szkoła wpływa na życie rodziny, czyli co jest dla nas ważne?

Alicja Dyrda |

Go f*** yourself Librus!

NATULI dzieci są ważne |

10 inspirujących cytatów z Janusza Korczaka

Magdalena Boćko-Mysiorska |

Co robić, aby wspierać dziecko w dążeniu do samodzielności?

Katarzyna Mitschke |

Świętowanie zakończenia roku szkolnego wspiera poczucie własnej wartości

Paweł Lęcki |

W pułapce szkolnych ocen

Magdalena Boćko-Mysiorska |

Co się dzieje w mózgu dziecka, kiedy naprawdę chce się czegoś nauczyć

Magdalena Boćko-Mysiorska |

“Dlaczego moje dziecko nie potrafi się skupić?”. Neurobiologia a koncentracja uwagi

NATULI dzieci są ważne |

“Kiedy o uczniu zaczniemy myśleć, jak o człowieku…”. Rozmowa z Anną Szulc

Redakcja |

Pedagogiczne abecadło

NATULI dzieci są ważne |

O zmianach w edukacji powinni decydować nauczyciele wraz z rodzicami (z uwzględnieniem zdania uczniów)

NATULI dzieci są ważne |

Stern na piątek, cz. 2 – Jak dziecko, które nie chodzi do szkoły może się rozwijać społecznie?

NATULI dzieci są ważne |

Bycie uczniem to tylko jedna z ról w życiu

NATULI dzieci są ważne |

Stern na piątek, cz.1 – Czy dziecko, które nie chodzi do szkoły może zostać lekarzem?

Marta Szperlich-Kosmala |

Dzieci, które mają częsty kontakt z naturą są mniej zestresowane, bardziej kreatywne i szybciej się uczą

Magdalena Trzewik |

7 rzeczy, które może zrobić rodzic, by pomóc dziecku w adaptacji do przedszkola

Aneta Zychma |

6 mitów na temat nauki języków obcych

Aneta Zychma |

Znajomość języków to kluczowa kompetencja przyszłości


Nawigacja po wpisach

← Nowsze wpisy1 2 … 8 Starsze wpisy →
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
NATULI – dzieci są ważne
Magazyn świadomych rodziców