Tuptupki to młodziutka marka z wyjątkowo dojrzałym podejściem do projektowania i oryginalnym wzornictwem. Ciekawy design to jedna z najmocniejszych stron tego projektu, za którym stoi wielka miłość do szycia i maluchów. Inspiracją Izy, autorki marki Tuptupki były jej własne doświadczenia z córeczkami: 5-letnią Dominiką i 1,5-roczną Kamilą. Jak zawsze bardzo kibicujemy takim markom – autorskim, polskim, kobiecym biznesom. Wiemy, że sukces – oprócz satysfakcji osobistej, idzie w parze z satysfakcją finansową. Tego też Tuptupkom życzymy.
Do naszego domu trafiły akcesoria z limitowanej kolekcji Navy – czapeczka i miękkie buciki dla niemowląt. Uszyte z modnej dresówki, utrzymane w granatowo-szarej tonacji, z bardzo aktualnymi geometrycznymi akcentami. Świetnie nadają się na prezent, nie tylko dla małego chłopca. Dzianina, w której skład wchodzi 95 proc. bawełny i 5 proc. elastenu, doskonale chroni głowę malutkiego dziecka przed jesiennym wiatrem i z pewnością sprawdzi się podczas pierwszych, jesiennych spacerów. Butki – choć w naszej mini wersji zdecydowanie jeszcze nie do chodzenia, w rzeczywistości mogą służyć za rozgrzewające stopy kapcie. Całość tworzy zaś miły dla oka komplet, w którym maluch prezentuje się iście awangardowo.
Wyszukiwanie hand-made’owych projektów dla maluchów ma swój urok, szczególnie że wśród wielu z nich można znaleźć prawdziwą oryginalność (lub indywidualność), której nie jest w stanie zagwarantować nam żadna sieciówka. To, co tym bardziej skłania nas do kupowania u małych producentów to fakt – że są to rzeczy, które nie zostały uszyte rękoma słabo opłacanych pracowników w anonimowej fabryce w Bangladeszu. Na koniec dodam tylko, że nie zawsze kupowanie w sieciówkach jest tańsze. Tuptupki to wydatek, który nie przewyższa cen produktów sieciowych, za to stawiając na ten projekt mamy gwarancję, że kupujemy rzeczy stworzone w Polsce, oryginalne, doskonałe jakościowo i tworzone z pasją, godną naszego wsparcia.