Kategorie
Polecamy

Wybierz puzzle i plakaty Answear aby pomóc dzieciom z domu dziecka

Marka Answear od lat stara się organizować różne akcje charytatywne, pomagać dzieciom i innym osobom potrzebującym. Firma promuje także młodych i utalentowanych stylistów oraz fotografów. W tym roku Answear organizuje wyjątkową akcję charytatywną #CatchTheCharity, której celem jest pomoc domowi dziecka. W akcji mogą wziąć udział wszyscy klienci marki.

Konkurs #CatchTheMoment inspiracją dla akcji #CatchTheCharity

Answear od marca 2020 roku organizuje wyjątkowy konkurs #CatchTheMoment, którego celem jest przede wszystkim uchwycenie ważnych, pięknych, dobrych i radosnych momentów z życia codziennego. Międzynarodowy projekt jest dedykowany wszystkim pasjonatom fotografii, zarówno amatorom, jak i profesjonalistom, którzy chcą pokazać swoje codzienne życie, zaprezentować ważne chwile i przedmioty, które dają radość i szczęście. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie dodawać zdjęcia na swojego Instagrama i oznaczać je dedykowanymi hasztagami. Profesjonalne jury co miesiąc wybierało najlepsze fotografie, a następnie nagradzało konkretne osoby. Wybór jednak nie był wcale taki prosty, ponieważ łącznie nadesłanych zostało 15 tysięcy prac. Projekt spotkał się więc z ogromnym zainteresowaniem i stał się inspiracją do nowej akcji, czyli #CatchTheCharity. Artystki i graficzki związane ze sklepem wybrały najlepsze fotografie konkursowe, a następnie stworzyły wyjątkowe puzzle i plakaty, które trafiły do sprzedaży. Całkowity dochód w ich zakupu trafi do wybranego domu dziecka.

Wybierz puzzle i plakaty Answear – pomagaj i wspieraj dzieci z domów dziecka

Produkty w symbolicznych cenach można kupić w sklepie. Więcej na temat historii samego projektu można dowiedzieć się ze strony catchthecharity.answear.com – to właśnie tam, a także na Instagramie Answear można zgłaszać placówki, które potrzebują wsparcia. #Catch The Charity jest wyjątkowe nie tylko ze względu na ideę, a również na przebieg akcji.

Rodzicielstwo

Cud rodzicielstwa

Nie jest typowym poradnikiem – nie ma w nim rad. Są tu raczej słowa, w które warto się wsłuchać (to trudniejsze niż zrobienie czegoś według instrukcji), by uświadomić sobie, co jest ważne w byciu człowiekiem i rodzicem.

Dołączając do niej klienci mogą nie tylko zakupić produkty, ale przede wszystkim zgłosić dom dziecka, któremu, ich zdaniem, należy się pomoc. Możesz więc zaangażować się podwójnie –  liczymy, że to właśnie dzięki Tobie uda nam się trafić do najbardziej potrzebujących, a Twoja pomoc w nagłośnieniu akcji #Catch The Charity przyczyni się do poprawy sytuacji podopiecznych wybranego domu dziecka.

„Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com 

Niegrzeczne Książeczki

Pakiet Niegrzeczne Książeczki

Emocje i granice

Seria Niegrzeczne Książeczki to opowieści dla małych i dużych, które rozprawiają się z mitami dotyczącymi dzieciństwa. Czy dziecko zawsze powinno być posłuszne, zjadać wszystko z talerza i dzielić się swoimi rzeczami? 

Teraz także i Ty możesz pomóc, dokładając swoją cegiełkę. Wystarczy, że zakupisz puzzle i plakaty, sprawiając radość nie tylko osobom, w ręce których trafią ładne przedmioty, ale także osobom, których w realny sposób poprawisz jakość życia. 

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Autor/ka: Marlena Jakubik

Tekst pochodzi od redakcji dziecisawazne.pl lub od partnera


Bestsellery księgarni Natuli.pl

Pierwszy osadzony w polskich realiach przewodnik dla rodziców małych dzieci.

Ta prosta, rytmiczna książeczka to wspaniałe zaproszenie do zabawy i czułego, bliskiego kontaktu.

Jak się kochać?
Komunikacja, bliskość, intymność

Tematy, którymi się zajmujemy:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *