Przejdź do treści
Natuli – dzieci są ważneNatuli – dzieci są ważne
  • Spis treści
    • Ciąża i narodziny
      • Ciąża
      • Karmienie piersią
      • Poród naturalny i CC
      • Intuicja i wsparcie
      • Połóg
    • Niemowlę
      • Pielęgnacja dziecka
      • Problemy niemowląt
      • Budowanie więzi
      • Rozszerzanie diety i BLW
      • Sen dziecka
      • High need baby
      • Noszenie i chustonoszenie
    • Dziecko
      • Więź i relacja z dzieckiem
      • Relacje rodzinne
      • Trudne emocje
      • Komunikacja z dzieckiem
      • Kontakt z naturą
      • Dziecko i kultura
    • Rozwój dziecka
      • Rozwój emocjonalny
      • Rozwój intelektualny
      • Rozwój seksualny
      • Rozwój przez zabawę
      • Rozwój mowy
      • Rozwój ruchowy
      • Rozwój społeczny
      • Rozwój duchowy
    • Rodzicielstwo
      • Rodzicielstwo Bliskości
      • Macierzyństwo i ojcostwo
      • Porozumienie bez przemocy (NVC)
      • Naturalne rodzicielstwo/ Slow Parenting
      • Świadomość ekologiczna
    • Edukacja
      • Kryzys szkoły
      • Edukacja alternatywna
      • Naturalne procesy uczenia się
      • Nauka języków i wielojęzyczność
    • Zdrowie
      • Medycyna naturalna
      • Dieta naturalna
      • Pielęgnacja naturalna
    • Książki
      • Książki dla dzieci
      • Książki dla rodziców
  • Podcasty
  • Webinary
  • O nas
  • Książki Natuli
  • Spis treści
    • Ciąża i narodziny
      • Ciąża
      • Karmienie piersią
      • Poród naturalny i CC
      • Intuicja i wsparcie
      • Połóg
    • Niemowlę
      • Pielęgnacja dziecka
      • Problemy niemowląt
      • Budowanie więzi
      • Rozszerzanie diety i BLW
      • Sen dziecka
      • High need baby
      • Noszenie i chustonoszenie
    • Dziecko
      • Więź i relacja z dzieckiem
      • Relacje rodzinne
      • Trudne emocje
      • Komunikacja z dzieckiem
      • Kontakt z naturą
      • Dziecko i kultura
    • Rozwój dziecka
      • Rozwój emocjonalny
      • Rozwój intelektualny
      • Rozwój seksualny
      • Rozwój przez zabawę
      • Rozwój mowy
      • Rozwój ruchowy
      • Rozwój społeczny
      • Rozwój duchowy
    • Rodzicielstwo
      • Rodzicielstwo Bliskości
      • Macierzyństwo i ojcostwo
      • Porozumienie bez przemocy (NVC)
      • Naturalne rodzicielstwo/ Slow Parenting
      • Świadomość ekologiczna
    • Edukacja
      • Kryzys szkoły
      • Edukacja alternatywna
      • Naturalne procesy uczenia się
      • Nauka języków i wielojęzyczność
    • Zdrowie
      • Medycyna naturalna
      • Dieta naturalna
      • Pielęgnacja naturalna
    • Książki
      • Książki dla dzieci
      • Książki dla rodziców
  • Podcasty
  • Webinary
  • O nas
  • Książki Natuli

Edukacja

Skupiona na dziecku, wspierająca jego kompetencje, pozbawiona ocen, przymusu i sztucznych hierarchii – tak powinna wyglądać szkoła XXI wieku. Część z tych założeń jest już teraz realizowana w szkołach alternatywnych. Przeczytaj o tym, czym są szkoły waldorfskie, Montessori i demokratyczne, co to jest unschooling, a także jak “uczy się” mózg dziecka i dlaczego powinniśmy zlikwidować zadania domowe.

Najpopularniejsze z tej kategorii

Wewnętrzna dyscyplina, czyli rzecz o posłuszeństwie w ujęciu pedagogiki Montessori
10 powodów, żeby uwolnić edukację. O szkole demokratycznej
Przykład z góry – rzecz o skandynawskim modelu edukacji
Jeśli nie szkoła publiczna, to co? Wybór szkół alternatywnych w Polsce

Uwaga! Reklama do czytania

Poród naturalny

Świadome przygotowanie się do cudu narodzin.

Cesarskie cięcie i poród po cięciu cesarskim

Pomoc i wsparcie przy CC i VBAC

Tylko dobre książki dla dzieci i rodziców | Księgarnia Natuli

Justyna Urbaniak | 10 grudnia, 2015

10 różnic pomiędzy polskim a fińskim systemem edukacji

Anna Bednarska | 26 listopada, 2015

Kto powiedział, że dzieci nie chcą się uczyć? Jak to jest w pedagogice Marii Montessori

Kinga Pukowska | 16 października, 2015

Uczyć tak, by radość i szczęście stały się nadrzędnym celem edukacji

Kinga Pukowska | 12 października, 2015

10 rzeczy, które warto zmienić w tradycyjnej szkole

Aleksandra Skibińska | 28 września, 2015

Dyscyplina w szkole – posłuszeństwo czy samokontrola

Aleksandra Skibińska | 21 września, 2015

Czego dzieci powinny uczyć się w szkole? (A czego się uczą?)

NATULI dzieci są ważne | 14 września, 2015

Nauczyciel niedyrektywny – czyli jaki?

NATULI dzieci są ważne | 9 września, 2015

Alternatywa dla tradycyjnej pedagogiki

Justyna Romaniak | 28 lipca, 2015

Leśne przedszkola – bez murów, z otwarciem na naturę

NATULI dzieci są ważne | 28 czerwca, 2015

Pokój dziecka według pedagogiki waldorfskiej

Kinga Pukowska | 22 czerwca, 2015

Jaka jest rola rodzica w przedszkolnym/szkolnym konflikcie?

Katarzyna Walczak | 20 maja, 2015

Dlaczego w szkole liczą się punkty, a nie osobowość i realne umiejętności? Jak jest w szkole demokratycznej?

John Moravec | 17 maja, 2015

Manifest 15. Czego nauczyliśmy o uczeniu się i edukacji

NATULI dzieci są ważne | 14 maja, 2015

Unschooling to stan umysłu

NATULI dzieci są ważne | 12 maja, 2015

Codzienność naszych dzieci została zdominowana przez szkołę. Fragment książki „Wolne dzieci” Petera Gray

NATULI dzieci są ważne | 23 lutego, 2015

„Trudno o bardziej efektywną naukę”. Rozmowa z Katarzyną Mitschke o szkole demokratycznej

NATULI dzieci są ważne | 27 stycznia, 2015

Jak szkoła niszczy talent twojego dziecka

NATULI dzieci są ważne | 22 października, 2014

6 ciekawych faktów o edukacji domowej

NATULI dzieci są ważne | 2 października, 2014

List czytelniczki – Czy istnieje szansa, by nie było prac domowych?

Anna Strycharz-Banaś | 30 sierpnia, 2014

Nauka wczesnego czytania – dlaczego nie warto marnować na to czasu.


Stronicowanie wpisów

← Nowsze wpisy 1 … 7 8 9 Starsze wpisy →
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Natuli – dzieci są ważne
Magazyn świadomych rodziców
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}