Przejdź do treści
Natuli – dzieci są ważneNatuli – dzieci są ważne
  • Spis treści
    • Ciąża i narodziny
      • Ciąża
      • Karmienie piersią
      • Poród naturalny i CC
      • Intuicja i wsparcie
      • Połóg
    • Niemowlę
      • Pielęgnacja dziecka
      • Problemy niemowląt
      • Budowanie więzi
      • Rozszerzanie diety i BLW
      • Sen dziecka
      • High need baby
      • Noszenie i chustonoszenie
    • Dziecko
      • Więź i relacja z dzieckiem
      • Relacje rodzinne
      • Trudne emocje
      • Komunikacja z dzieckiem
      • Kontakt z naturą
      • Dziecko i kultura
    • Rozwój dziecka
      • Rozwój emocjonalny
      • Rozwój intelektualny
      • Rozwój seksualny
      • Rozwój przez zabawę
      • Rozwój mowy
      • Rozwój ruchowy
      • Rozwój społeczny
      • Rozwój duchowy
    • Rodzicielstwo
      • Rodzicielstwo Bliskości
      • Macierzyństwo i ojcostwo
      • Porozumienie bez przemocy (NVC)
      • Naturalne rodzicielstwo/ Slow Parenting
      • Świadomość ekologiczna
    • Edukacja
      • Kryzys szkoły
      • Edukacja alternatywna
      • Naturalne procesy uczenia się
      • Nauka języków i wielojęzyczność
    • Zdrowie
      • Medycyna naturalna
      • Dieta naturalna
      • Pielęgnacja naturalna
    • Książki
      • Książki dla dzieci
      • Książki dla rodziców
  • Podcasty
  • Webinary
  • O nas
  • Książki Natuli
  • Spis treści
    • Ciąża i narodziny
      • Ciąża
      • Karmienie piersią
      • Poród naturalny i CC
      • Intuicja i wsparcie
      • Połóg
    • Niemowlę
      • Pielęgnacja dziecka
      • Problemy niemowląt
      • Budowanie więzi
      • Rozszerzanie diety i BLW
      • Sen dziecka
      • High need baby
      • Noszenie i chustonoszenie
    • Dziecko
      • Więź i relacja z dzieckiem
      • Relacje rodzinne
      • Trudne emocje
      • Komunikacja z dzieckiem
      • Kontakt z naturą
      • Dziecko i kultura
    • Rozwój dziecka
      • Rozwój emocjonalny
      • Rozwój intelektualny
      • Rozwój seksualny
      • Rozwój przez zabawę
      • Rozwój mowy
      • Rozwój ruchowy
      • Rozwój społeczny
      • Rozwój duchowy
    • Rodzicielstwo
      • Rodzicielstwo Bliskości
      • Macierzyństwo i ojcostwo
      • Porozumienie bez przemocy (NVC)
      • Naturalne rodzicielstwo/ Slow Parenting
      • Świadomość ekologiczna
    • Edukacja
      • Kryzys szkoły
      • Edukacja alternatywna
      • Naturalne procesy uczenia się
      • Nauka języków i wielojęzyczność
    • Zdrowie
      • Medycyna naturalna
      • Dieta naturalna
      • Pielęgnacja naturalna
    • Książki
      • Książki dla dzieci
      • Książki dla rodziców
  • Podcasty
  • Webinary
  • O nas
  • Książki Natuli

Edukacja

Skupiona na dziecku, wspierająca jego kompetencje, pozbawiona ocen, przymusu i sztucznych hierarchii – tak powinna wyglądać szkoła XXI wieku. Część z tych założeń jest już teraz realizowana w szkołach alternatywnych. Przeczytaj o tym, czym są szkoły waldorfskie, Montessori i demokratyczne, co to jest unschooling, a także jak “uczy się” mózg dziecka i dlaczego powinniśmy zlikwidować zadania domowe.

Najpopularniejsze z tej kategorii

Wewnętrzna dyscyplina, czyli rzecz o posłuszeństwie w ujęciu pedagogiki Montessori
10 powodów, żeby uwolnić edukację. O szkole demokratycznej
Przykład z góry – rzecz o skandynawskim modelu edukacji
Jeśli nie szkoła publiczna, to co? Wybór szkół alternatywnych w Polsce

Uwaga! Reklama do czytania

Poród naturalny

Świadome przygotowanie się do cudu narodzin.

Cesarskie cięcie i poród po cięciu cesarskim

Pomoc i wsparcie przy CC i VBAC

Tylko dobre książki dla dzieci i rodziców | Księgarnia Natuli

NATULI dzieci są ważne | 10 maja, 2017

Powinniśmy odejść od kultury nauczania i wprowadzić kulturę uczenia się. Rozmowa z dr Marzeną Żylińską, cz.1

Joanna Berendt i Paulina Orbitowska-Fernandez | 3 kwietnia, 2017

Jeśli chcemy szkoły dialogu i empatii dla dzieci, dajmy zrozumienie i empatię dla nauczycieli

Magdalena Boćko-Mysiorska | 22 marca, 2017

Siedzenie w ławkach nie sprzyja uczeniu się, czyli mózg uczy się przez ruch

Kinga Pukowska | 15 marca, 2017

Co, jeśli rodzic nie chce odrabiać z dzieckiem zadań domowych?

Magdalena Boćko-Mysiorska | 8 marca, 2017

Jak uczy się mózg? Jak uczą się dzieci?

NATULI dzieci są ważne | 28 stycznia, 2017

Wolna edukacja, czyli jaka? Rozmowa z Anną Czyńską cz. 1

Katarzyna Cieplińska | 25 stycznia, 2017

Nauczyciel w szkole waldorfskiej – powinien mieć pokorę w myśleniu o swojej roli

Magdalena Boćko-Mysiorska | 11 stycznia, 2017

Dlaczego dzieci nie lubią szkoły i jak pomóc im odnaleźć się w rzeczywistości?

NATULI dzieci są ważne | 7 stycznia, 2017

Stern na piątek, cz. 7 – Połowa dzisiejszych uczniów będzie wykonywała zawody, które jeszcze nie istnieją

NATULI dzieci są ważne | 19 grudnia, 2016

Jak dzieci uczą się języków? Rozmowa z Agnieszką Piskozub-Piwosz

Joanna Berendt i Paulina Orbitowska-Fernandez | 9 listopada, 2016

Szkoła oparta na dialogu, szacunku i poszukiwaniu potrzeb. Jak to działa w praktyce?

NATULI dzieci są ważne | 27 sierpnia, 2016

Jakiej szkoły chcemy dla naszych dzieci?

Agnieszka Kudraszow | 23 czerwca, 2016

Leśne przedszkole – nauka poszła w las!

NATULI dzieci są ważne | 21 czerwca, 2016

Grupy mieszane wiekowo w przedszkolu i szkole – prosty, genialny sposób na naukę

Ewa Popielarz | 6 kwietnia, 2016

Dlaczego dzieci w szkole powinny medytować?

Elżbieta Szymańska | 22 marca, 2016

Jaka jest różnica pomiędzy metodą Montessori a tradycyjną edukacją?

Joanna Jeżak | 28 lutego, 2016

Dojrzałość szkolna a rozwój człowieka w nurcie gestalt

Justyna Urbaniak | 9 stycznia, 2016

Motywacja wewnętrzna – tego powinna „uczyć” współczesna szkoła

NATULI dzieci są ważne | 18 grudnia, 2015

Czy szkoła bez rywalizacji jest możliwa?

NATULI dzieci są ważne | 14 grudnia, 2015

Khan Academy: edukacja przyszłości – za darmo, dla wszystkich, na wysokim poziomie


Stronicowanie wpisów

← Nowsze wpisy 1 … 6 7 8 9 Starsze wpisy →
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Natuli – dzieci są ważne
Magazyn świadomych rodziców
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}