Przejdź do treści
NATULI – dzieci są ważneNATULI - dzieci są ważne
  • Spis treści
    • Ciąża i narodziny
      • Ciąża
      • Karmienie piersią
      • Poród naturalny i CC
      • Intuicja i wsparcie
      • Połóg
    • Niemowlę
      • Pielęgnacja dziecka
      • Problemy niemowląt
      • Budowanie więzi
      • Rozszerzanie diety i BLW
      • Sen dziecka
      • High need baby
      • Noszenie i chustonoszenie
    • Dziecko
      • Więź i relacja z dzieckiem
      • Relacje rodzinne
      • Trudne emocje
      • Komunikacja z dzieckiem
      • Kontakt z naturą
      • Dziecko i kultura
    • Rozwój dziecka
      • Rozwój emocjonalny
      • Rozwój intelektualny
      • Rozwój seksualny
      • Rozwój przez zabawę
      • Rozwój mowy
      • Rozwój ruchowy
      • Rozwój społeczny
      • Rozwój duchowy
    • Rodzicielstwo
      • Rodzicielstwo Bliskości
      • Macierzyństwo i ojcostwo
      • Porozumienie bez przemocy (NVC)
      • Naturalne rodzicielstwo/ Slow Parenting
      • Świadomość ekologiczna
    • Edukacja
      • Kryzys szkoły
      • Edukacja alternatywna
      • Naturalne procesy uczenia się
      • Nauka języków i wielojęzyczność
    • Zdrowie
      • Medycyna naturalna
      • Dieta naturalna
      • Pielęgnacja naturalna
    • Książki
      • Książki dla dzieci
      • Książki dla rodziców
  • Webinar pełen wsparcia
  • O nas
  • Księgarnia NATULI
  • Spis treści
    • Ciąża i narodziny
      • Ciąża
      • Karmienie piersią
      • Poród naturalny i CC
      • Intuicja i wsparcie
      • Połóg
    • Niemowlę
      • Pielęgnacja dziecka
      • Problemy niemowląt
      • Budowanie więzi
      • Rozszerzanie diety i BLW
      • Sen dziecka
      • High need baby
      • Noszenie i chustonoszenie
    • Dziecko
      • Więź i relacja z dzieckiem
      • Relacje rodzinne
      • Trudne emocje
      • Komunikacja z dzieckiem
      • Kontakt z naturą
      • Dziecko i kultura
    • Rozwój dziecka
      • Rozwój emocjonalny
      • Rozwój intelektualny
      • Rozwój seksualny
      • Rozwój przez zabawę
      • Rozwój mowy
      • Rozwój ruchowy
      • Rozwój społeczny
      • Rozwój duchowy
    • Rodzicielstwo
      • Rodzicielstwo Bliskości
      • Macierzyństwo i ojcostwo
      • Porozumienie bez przemocy (NVC)
      • Naturalne rodzicielstwo/ Slow Parenting
      • Świadomość ekologiczna
    • Edukacja
      • Kryzys szkoły
      • Edukacja alternatywna
      • Naturalne procesy uczenia się
      • Nauka języków i wielojęzyczność
    • Zdrowie
      • Medycyna naturalna
      • Dieta naturalna
      • Pielęgnacja naturalna
    • Książki
      • Książki dla dzieci
      • Książki dla rodziców
  • Webinar pełen wsparcia
  • O nas
  • Księgarnia NATULI

Edukacja

Skupiona na dziecku, wspierająca jego kompetencje, pozbawiona ocen, przymusu i sztucznych hierarchii – tak powinna wyglądać szkoła XXI wieku. Część z tych założeń jest już teraz realizowana w szkołach alternatywnych. Przeczytaj o tym, czym są szkoły waldorfskie, Montessori i demokratyczne, co to jest unschooling, a także jak “uczy się” mózg dziecka i dlaczego powinniśmy zlikwidować zadania domowe.

Najpopularniejsze z tej kategorii

Wewnętrzna dyscyplina, czyli rzecz o posłuszeństwie w ujęciu pedagogiki Montessori
10 powodów, żeby uwolnić edukację. O szkole demokratycznej
Przykład z góry – rzecz o skandynawskim modelu edukacji
Jeśli nie szkoła publiczna, to co? Wybór szkół alternatywnych w Polsce

Uwaga! Reklama do czytania

Poród naturalny

Świadome przygotowanie się do cudu narodzin.

Cesarskie cięcie i poród po cięciu cesarskim

Pomoc i wsparcie przy CC i VBAC

Tylko dobre książki dla dzieci i rodziców | Księgarnia Natuli

NATULI dzieci są ważne | 10 maja, 2017

Powinniśmy odejść od kultury nauczania i wprowadzić kulturę uczenia się. Rozmowa z dr Marzeną Żylińską, cz.1

Joanna Berendt i Paulina Orbitowska-Fernandez | 3 kwietnia, 2017

Jeśli chcemy szkoły dialogu i empatii dla dzieci, dajmy zrozumienie i empatię dla nauczycieli

Magdalena Boćko-Mysiorska | 22 marca, 2017

Siedzenie w ławkach nie sprzyja uczeniu się, czyli mózg uczy się przez ruch

Kinga Pukowska | 15 marca, 2017

Co, jeśli rodzic nie chce odrabiać z dzieckiem zadań domowych?

Magdalena Boćko-Mysiorska | 8 marca, 2017

Jak uczy się mózg? Jak uczą się dzieci?

NATULI dzieci są ważne | 28 stycznia, 2017

Wolna edukacja, czyli jaka? Rozmowa z Anną Czyńską cz. 1

Katarzyna Cieplińska | 25 stycznia, 2017

Nauczyciel w szkole waldorfskiej – powinien mieć pokorę w myśleniu o swojej roli

Magdalena Boćko-Mysiorska | 11 stycznia, 2017

Dlaczego dzieci nie lubią szkoły i jak pomóc im odnaleźć się w rzeczywistości?

NATULI dzieci są ważne | 7 stycznia, 2017

Stern na piątek, cz. 7 – Połowa dzisiejszych uczniów będzie wykonywała zawody, które jeszcze nie istnieją

NATULI dzieci są ważne | 19 grudnia, 2016

Jak dzieci uczą się języków? Rozmowa z Agnieszką Piskozub-Piwosz

Joanna Berendt i Paulina Orbitowska-Fernandez | 9 listopada, 2016

Szkoła oparta na dialogu, szacunku i poszukiwaniu potrzeb. Jak to działa w praktyce?

NATULI dzieci są ważne | 27 sierpnia, 2016

Jakiej szkoły chcemy dla naszych dzieci?

Agnieszka Kudraszow | 23 czerwca, 2016

Leśne przedszkole – nauka poszła w las!

NATULI dzieci są ważne | 21 czerwca, 2016

Grupy mieszane wiekowo w przedszkolu i szkole – prosty, genialny sposób na naukę

Ewa Popielarz | 6 kwietnia, 2016

Dlaczego dzieci w szkole powinny medytować?

Elżbieta Szymańska | 22 marca, 2016

Jaka jest różnica pomiędzy metodą Montessori a tradycyjną edukacją?

Joanna Jeżak | 28 lutego, 2016

Dojrzałość szkolna a rozwój człowieka w nurcie gestalt

Justyna Urbaniak | 9 stycznia, 2016

Motywacja wewnętrzna – tego powinna „uczyć” współczesna szkoła

NATULI dzieci są ważne | 18 grudnia, 2015

Czy szkoła bez rywalizacji jest możliwa?

NATULI dzieci są ważne | 14 grudnia, 2015

Khan Academy: edukacja przyszłości – za darmo, dla wszystkich, na wysokim poziomie


Nawigacja po wpisach

← Nowsze wpisy 1 … 6 7 8 9 Starsze wpisy →
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
NATULI – dzieci są ważne
Magazyn świadomych rodziców